زماني فرا خواهد رسيد كه پسرها بزرگتر از پدرشان خواهند شد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
محاسبه ي عجيب
از پدري پرسيدند ايا درست است كه مي گويند :زماني فرا خواهد رسيد كه پسرها بزرگتر از پدرشان خواهند شد ؟گفت:اتفاقا" اين موضوع سخت ذهن مرا به خود مشغول كرده است.البته كاري به استعداد و نبوغشان ندارم.منظور من سن و سال انهاست.پرسيدند :به چه دليل؟گفت به اين دليل كه برايتان شرح خواهم داد.
_وقتي 30 ساله بودم فرزندمان متولد شد .يعني 30 برابر او سن داشتم.
_وقتي 2 ساله شد من 32 سال داشتم . يعني 16 برابر او سن داشتم
ـوقتي ۵ ساله شد من ۳۵ سال سن داشتم .يعني ۷ برابر او سن داشتم .
ـوقتي ۱۵ ساله شد من ۴۵ ساله شدم. يعني ۳ برابر او سن داشتم.
ـحالا كه ۳۰ ساله شده است من ۶۰ سال دارم يعني فقط ۲ برابر او سن دارم.

مي ترسم اگر اوضاع به همين منوال پيش برود او به زودي از من جلو بزند و پدر من شود و من پسر او شوم.




:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : 000000000000
ت : شنبه 20 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی